Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ [Άρθρο]


Για να διαβάσετε το άρθρο κλικ ΕΔΩ
Για να κατεβάσετε το άρθρο ΕΔΩ

3 σχόλια:

  1. Αποστόλη, διαβάζοντας το πολύ καλά τεκμηριωμένο άρθρο σου, γράφω αυθόρμητα κάποιες σκέψεις μου. Έχω την αίσθηση ότι η Τεχνολογία μας έχει προσπεράσει. Ήδη μαθητές και μαθήτριές μας γίνονται καταναλωτές ψηφιακών προϊόντων και ψηφιακής διασκέδασης. Καίριο είναι η εκπαίδευση στις ΤΠΕ να προσφέρει δεξιότητες σε τρόπους πρόσβασης στην πληροφορία υψηλού επιπέδου και επιλεκτικότητας από το "σωρό" των πληροφοριών. Η δική μας προσέγγιση θα είναι καταλύτης στην πορεία αυτή που πραγματικά τη βλέπω ως ένα "ρεύμα" που παρασέρνει εφήβους και μικρότερης ηλικίας παιδιά. Να ενσωματώσουμε τις ΤΠΕ στο παιδαγωγικό περιεχόμενο απαλλαγμένοι από την προσήλωση στα διαφορετικά και εντυπωσιακά προϊόντα του διαδικτύου "γκατζετ". θα συμφωνήσω με το παρακάτω "απόσταγμα" του άρθρου σου "Η πραγματική δυνατότητα που έχουμε οι εκπαιδευτικοί είναι να υποδεχθούμε τις ΤΠΕ με ισχυρές παιδαγωγικές θεωρίες και πρακτικές. Η άρτια θεωρητική κατάρτιση θα επιτρέψει να εκτιμήσουμε τις δυνατότητες ενσωμάτωσης της τεχνολογίας πράττοντας αναλόγως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή e-symboule,

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Συμφωνώ με όσα γράφεις & προσδοκώ σε μια νέα, δυναμική, αλληλεπιδραστική και δημιουργική συνεργασία & επικοινωνία μας στο μέλλον!

      Με εκτίμηση

      Απόστολος

      Διαγραφή