Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

ΟΜΑΔΑ & ΔΡΑΣΕΙΣ για τη ΒΕΛΤΙΩΣΗ της ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ του ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ !









Την ΠΕΜΠΤΗ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014, στο 37ο Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης (ώρες 12 – 02 μ.μ.) διοργανώσαμε επιμορφωτική συνάντηση της «ΟΜΑΔΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ» της 9ης ΠΕ Σχ. Συμβούλων Αν. Θεσσαλονίκης & ΠΠΣΠΘ με θέμα: 

«ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ»


Εισηγητές ήταν οι: 

Α. Θεόδωρος Καψάλας (Δ/ντής 45ου ΔΣΧ Θεσσαλονίκης) με θέμα: «Αρχιτεκτονική και Design στο χώρο του σχολείου» 

Β. Ιωάννης Γαρίτσης (εκπαιδευτικός ΠΠΣΠΘ) με θέμα: «Πράσινες παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου»  

ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

1. Για να δείτε την εισήγηση του κ. Γαρίτση με θεωρία & ιδέες για ένα «ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» κλικ ΕΔΩ 

2. Για να δείτε την εισήγηση του κ. Καψάλα σχετικά με το «DESIGN ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» κλικ ΕΔΩ  

3. Για ένα ενδιαφέρον βιβλίο / οδηγός της κ. Κ. Ταμουτσέλη με υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές που αφορά σε ένα πρόγραμμα: «Παιδαγωγικού σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης του υπαίθριου σχολικού χώρου» κλικ ΕΔΩ 

4. Για μια ενδιαφέρουσα e-δνση που αφορά σε όλα τα στάδια σχεδιασμού και ανάπτυξης ενός «ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΗΠΟΥ» σε σχολείου του Ρεθύμνου κλικ ΕΔΩ  

5. Για πολλαπλές δραστηριότητες στην κατεύθυνση ενός «ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΥ & ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» από τους μαθητές/τριες & τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Φουρφουρά Ρεθύμνου κλικ ΕΔΩ , ΕΔΩ  & ΕΔΩ  

6. Για το ΔΙΚΤΥΟ ΑΕΙΦΟΡΟY ΣΧΟΛΕΙΟY & για ένα κείμενο με θέμα: «Αειφόρο Σχολείο_Από τη θεωρία στη δράση»  ΕΔΩ , & ΕΔΩ 


7. Για ένα βιβλίο από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δραπετσώνας & Τροιζήνας – Μεθάνων με θέμα: «Σχολικοί κήποι. Γιατί; Και πώς;» ΕΔΩ  

8. Για να επισκευτείτε τη σελίδα "ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ" & για να γίνεται μέλη του "ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΗΠΟΥ" ΕΔΩ  

9. Για να δείτε ότι με μεράκι & αφοσίωση μπορούν να γίνουν μικρά παρεμβατικά θαύματα όπως π.χ. στην αυλή του Δημοτικού Σχολείου του Αγ. Σύλλα (Ηρακλείου Κρήτης) ΕΔΩ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου