Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015

ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ & ΦΩΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ



Την ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015, στο 37ο Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης (ώρες 11 – 02 μ.μ.) ο Σχ. Σύμβουλος και οι εκπαιδευτικοί των Α΄ & Β΄ Τάξεων  της 9ης ΠΕ Σχ. Συμβούλων Αν. Θεσσαλονίκης & ΠΠΣΠΘ διοργανώσαμε επιμορφωτική βιωματική συνάντηση με θέμα: 

«ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ & ΦΩΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ»

Εισηγήτρια και εμψυχώτρια ήταν η μουσικοπαιδαγωγός και συγγραφέας μουσικοπαιδαγωγικών βιβλίων κ. Γιούλα Μιχαήλ.

ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

1. Για να ενημερωθείτε σχετικά με μερικές από τις βιωματικές δράσεις της επιμορφωτικής συνάντησης κάντε κλικ ΕΔΩ 

2. Για πλούσιο υλικό σχετικό με την αξιοποίηση μουσικών & φωνητικών δρώμενων στη διδασκαλία από το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Παιδιών Ρομά κλικ ΕΔΩ  

3. Για ένα βιντεάκι που δίνει μια ιδέα  αξιοποίησης μουσικών & φωνητικών δρώμενων στο σχολείο (δυστυχώς στα αγγλικά) κλικ ΕΔΩ 
 

Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ (ως δημόσιο κτήμα)!




Ο συγγραφέα του Μικρού Πρίγκιπα, Αντουάν Ντε Σαιντ - Εξυπερύ, απεβίωσε την 31η Ιουλίου 1944. Εβδομήντα χρόνια μετά τον θάνατό του, την 1/1/2015, οι νομικοί περιορισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας έληξαν και όλο του το έργο καθίσταται Κοινό Κτήμα (Public domain).

Για να διαβάσετε ή και να κατεβάσετε το θρυλικό βιβλιαράκι του Μικρού Πρίγκιπα κάντε κλικ ΕΔΩ

Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015

ΑΞΙΕΣ & ΔΡΑΣΕΙΣ ΖΩΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

ΔΡΑΣΕΙΣ & ΥΛΙΚΟ για τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ & τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ κοκ)

1) Για δράσεις & υλικό που αφορά στη Αισθητική & Αρχιτεκτονική του σχολικού χώρου ΕΔΩ
2) Για να βρείτε πλούσιο υλικό που αφορά στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Αντισταθμιστική Αγωγή ΕΔΩ
3) Για πλούσιο υλικό που αφορά στην Αγωγή Υγείας στο σχολείο ΕΔΩ
4) Για πλούσιο υλικό που αφορά στην Περιβαλλοντική Εκπαιδευση & Αγωγή στο σχολείο ΕΔΩ 
5) Για πλούσιο υλικό που αφορά σε Πολιτισμικά προγράμματα στο σχολείο ΕΔΩ